Tájékoztató a digitális munkarendről

Tisztelt Szülők!


Tájékoztatom Önöket, hogy a tantestülettel közösen megvitattuk a lehetőségeket, hogyan folytassuk az oktatást a jelenleg kialakult helyzetben. Ennek eredményeképpen a tantermen kívüli oktatás iskolánkban a következőképpen fog megvalósulni:


1. Tanáraink a naplóként eddig is használt Kréta felületen keresztül fogják a tanulók számára az elvégzendő feladatokat kiadni. Ezt az e-ellenőrző felületre belépve, az információk/tanuló házi feladatai menüben fogják találni.2. A feladatokat a pedagógusok az Önökkel egyeztetett formában (feladatlap, videó, videóhívás) fogják ellenőrizni, amiről a következő házi feladatban (vagy ha egyéb kapcsolati formát is egyeztettek azon is) kapnak visszajelzést.3. Tanáraink az eredeti órabeosztás szerint állnak a tanulók rendelkezésére konzultáció formájában. Ez történhet telefonon, videohívásban, vagy chaten is. Kérem, hogy ezeket az időpontokat tartsák be, hogy mindenki megkaphassa a neki járó segítséget, ne alakulhasson ki olyan, hogy egyszerre több emberrel kellene foglalkoznia pedagógusainknak!


Pedagógusaink felveszik Önökkel a kapcsolatot, hogy tanulónként egyeztessék a lehetőségeket. Szolfézs és zeneirodalom tárgyakból feladatlapok fognak készülni, melyek segíteni fogják a tanulók munkáját, fejlesztését. Kamarazene és zenekar tárgyakból a szólamok gyakorlása lesz a feladat a pedagógusaink útmutatása alapján. Ott a csoportos jellegből adódóan, amihez sajnos nem áll rendelkezésünkre kielégítő minőségű online felület, ahol együttes munkát lehetne megvalósítani, más lehetőségünk nincsen.

Kérem a szíves együttműködésüket annak érdekében, hogy mielőbb rutinszerűvé válhasson ez az új iskolarend minden érintett számára. Kérem, hogy gyermekük folyamatos felkészülésére a továbbiakban is figyeljenek oda, valamint a távolság ellenére az órákat online is rendszeresen „látogassák” annak érdekében, hogy a gyermekük fejlődése továbbra is biztosítva legyen.

A Kréta rendszer használata:


Iskolánk Kréta felülete online a menner.e-kreta.hu oldalon érhető el, vagy a minden telefonos platformra letölthető applikáción keresztül is elérhető.

A tanulói elérés minden növendékünk esetében működik. Aki így szeretne belépni, annak a tanuló oktatási azonosítóját kell felhasználónévként beírni, amihez a jelszó a tanuló születési dátuma kötőjellel elválasztva.
Szeptemberi felhívásunkra sajnos nagyon kevesen reagáltak, így a jelenlegi helyzetben nyomatékosan kérem Önöket, hogy az oldal hozzáféréséhez szerezzenek gondviselői jogosultságot regisztrációval! Kérem segítsék munkánkat azzal, hogy a menner.e-kreta.hu bejelentkezési oldalon a „gondviselői hozzáférés igénylése” fülre kattintanak, és elvégzik a csökkentett gondviselői hozzáférés regisztrációs folyamatát. Az ott kapott dokumentumot letöltve, és aláírva kell visszajuttatni hozzánk jelenleg első sorban elektronikusan, vagy papíron, és ez alapján tudjuk majd engedélyezni a magasabb jogosultsággal való hozzáférést. Aki a regisztrációt nem tudja megcsinálni, az az e-mail-emre válaszolva kérje, a csökkentett gondviselői hozzáférés iskolai elkészítését! (kérem ehhez csak indokolt esetben folyamodjanak)

Az órák megtartásával, a feladatokkal kapcsolatban elsősorban a főtárgyi tanárokhoz fordulhatnak segítségért. Egyéb iskolai kérdésekkel kapcsolatban állok szíves rendelkezésükre!

Üdvözlettel:

Somossy Csaba Miklós

intézményvezető